Celozávodná dovolenka: 27.6. až 6.7.

INDIVIDUÁLNY PRÍSTUP
A RIEŠENIE PROBLÉMOV

Každý je omylný, sem tam sa niečo nepodarí, ale
my sme pripravení to s Vami riešiť!

Zákonom uvádzaná doba pre reklamáciu (30 dní) v našej firme neplatí.
Dôležité je pri reklamácii zaslať starostlivo nafotený problém a pokiaľ vznikla chyba pri výrobe (preukázateľná chyba na našej strane), tak Vám ihneď navrhneme riešenie danej situácie - snažíme sa prispôsobiť Vašim požiadavkám individuálne!

Náhlásenie reklamácie pošlite na našu e-mailovú adresu info@abctiskarna.cz.

Správa vždy musí obsahovať číslo objednávky a presne popísaný dôvod Vašej reklamácie s dokumentáciou.

Pred odoslaním reklamácie si prosím dôkladne prečítajte sekciu obchodné podmienky (predovšetkým sekcia 8 - reklamácia), v ktorej nájdete všetko dôležité.