Reklamácia
INDIVIDUÁLNY PRÍSTUP
A RIEŠENIE PROBLÉMOV
Každý je omylný, sem tam sa niečo nepodarí, ale
my sme pripravení to s Vami riešiť!
Zákonom uvádzaná doba pre reklamáciu (30 dní) v našej firme neplatí.
Dôležité je pri reklamácii zaslať starostlivo nafotený problém a pokiaľ vznikla chyba pri výrobe (preukázateľná chyba na našej strane), tak Vám ihneď navrhneme riešenie danej situácie - snažíme sa prispôsobiť Vašim požiadavkám individuálne!
Náhlásenie reklamácie pošlite na našu e-mailovú adresu info@abctiskarna.cz.
Správa vždy musí obsahovať číslo objednávky a presne popísaný dôvod Vašej reklamácie s dokumentáciou.
Pred odoslaním reklamácie si prosím dôkladne prečítajte sekciu obchodné podmienky (predovšetkým sekcia 8 - reklamácia), v ktorej nájdete všetko dôležité.
V prípade poškodenia zásielky spíšte ihneď pred prevzatím s dopravcom protokol o poškodení
Najneskôr do 14 dní od prevzatia vadného tovaru nás informujte o reklamácii
Na prijatie reklamácie potrebujeme vždy detailnú fotodokumentáciu a popis daného problému
Po prijatí reklamácie štandardne najneskôr do týždňa navrhneme riešenie