Dopyt
×

Vážení zákazníci, uzávierka objednávok realizovateľných do Vianoc je 11. decembra

INDIVIDUÁLNY PRÍSTUP
A RIEŠENIE PROBLÉMOV

Každý je omylný, sem tam sa niečo nepodarí, ale
my sme pripravení to s Vami riešiť!

Zákonom uvádzaná doba pre reklamáciu (30 dní) v našej firme neplatí.
Dôležité je pri reklamácii zaslať starostlivo nafotený problém a pokiaľ vznikla chyba pri výrobe (preukázateľná chyba na našej strane), tak Vám ihneď navrhneme riešenie danej situácie - snažíme sa prispôsobiť Vašim požiadavkám individuálne!

Náhlásenie reklamácie pošlite na našu e-mailovú adresu info@abctiskarna.cz.

Správa vždy musí obsahovať číslo objednávky a presne popísaný dôvod Vašej reklamácie s dokumentáciou.

Pred odoslaním reklamácie si prosím dôkladne prečítajte sekciu obchodné podmienky (predovšetkým sekcia 8 - reklamácia), v ktorej nájdete všetko dôležité.

1
Kontrola stavu zásielky

V prípade poškodenia zásielky spíšte ihneď pred prevzatím s dopravcom protokol o poškodení

2
Zistenie problému

Najneskôr do 14 dní od prevzatia vadného tovaru nás informujte o reklamácii

3
Detailný popis a fotodokumentácia

Na prijatie reklamácie potrebujeme vždy detailnú fotodokumentáciu a popis daného problému

4
Odoslanie reklamácie

Po prijatí reklamácie štandardne najneskôr do týždňa navrhneme riešenie

B2B firemné výhody

Ponúkame atraktívne zľavy a exkluzívne výhody pre firmy, ktoré nakupujú na našom e-shope.
Zistiť viac

Blog & novinky

Aktuálne zo sveta ABC tlačiarne - nové technológie, tlačiarenské materiály, zaujímavosti a oveľa viac.
Zistiť viac

Staviame na špičkovom parku strojov a kvalitných materiálov

Technológie
Dodávatelia
Strojový park